Lerend Netwerk editie 2

Het was even wachten op nieuwe data… maar het Lerend Netwerk Editie 2 staat open voor inschrijving! De eerste Editie is begin 2020 afgerond en hierin hebben 12 directeuren met elkaar op een onderzoekende manier hun persoonlijk leiderschap, leiden van organisaties en netwerk leiderschap verdiept.

•  “Voor mij is de kern van het Lerend Netwerk dat je met elkaar continu het gemeenschappelijk belang van de bibliotheek in het oog houdt. Dat wil zeggen, als bibliotheek moet je in beweging blijven, met de tijd meegaan en je heel goed realiseren dat je dit met elkaar moet doen, niet alleen!” (J. Klerk, directeur bibliotheek Katwijk)
  • “De oude leiderschapsstijlen werken niet meer. Hoe we in het Lerend Netwerk op een zoekende manier aan de gang zijn gegaan, zo wil ik ook in mijn organisatie aan de slag. Meer in openheid in gesprek gaan.” (J. Doest, directeur Rozet Arnhem)

Het Lerend Netwerk wordt begeleid door leiderschapsinstituut de Baak en is ontwikkeld op initiatief van de POI’s Cubiss, Rijnbrink en Probiblio onder de vlag van Stichting SPN.
Meer informatie en inschrijven kan via: https://www.stichtingspn.nl/lerend-netwerk/