Kom naar het Bibendo-event op 13 april of bekijk het online webinar op 20 april

(Gesponsorde mededeling)

Ben je op zoek naar gebruiksvriendelijke digitale oplossingen voor de uitdagingen van jouw bibliotheek? Bezoek dan een van de Bibendo-events op 13 april (In Deventer) of 30 april (online webinar). Hier demonstreren we uit een rijk aanbod van digitale oplossingen, zoals virtuele rondleidingen en mobiele games. Het zijn kant en klare apps en games en dus makkelijk in gebruik. Ook gaan we in op de specifieke uitdagingen van jouw bibliotheek en welke digitale oplossing daar geschikt voor zou kunnen zijn.

Schrijf je hier in: Bibendo in actie – Bibendo
Kan je er niet bij zijn, maar wil je wel graag meer informatie? Neem contact met ons op.

Programma Bibendo-event 13 april (13.00 – 15.45 uur)
•Wat is er precies vernieuwd aan Bibendo? En hoe sluit dit nu beter aan bij jullie wensen? NBD Biblion vertelt.
•Rijnbrink spreekt over hun ervaring met de BiebBoys (in Deventer)
•We geven demonstraties van verschillende digitale oplossingen, waaronder een nieuwe virtuele rondleiding en een leuke zomergame.
•Tot slot gaan we in op de specifieke uitdagingen van jouw bibliotheek en welke digitale oplossing daarvoor geschikt zijn.

Iets minder tijd beschikbaar in je agenda, maar wil je wel weten hoe een digitale oplossing voor jouw bibliotheek kan werken? Bezoek dan ons webinar op 20 april!

Programma webinar 20 april (16.00 – 16.45 uur)
•Bibliotheek de Bollenstreek vertelt over hun ervaring met de Bibendo games.
•Actie-aanbod voor alle deelnemers: Een rondleiding op maat van jouw bibliotheek.