Medewerkers van Bibliotheek Dommeldal exposeren in Kunstzaal Dommeldal

Vanaf maandag 13 juli is er een bijzondere expositie in Kunstzaal Dommeldal, met werk van medewerkers van Bibliotheek Dommeldal. Tot 22 augustus zijn bibliotheekbezoekers, dagtoeristen, mensen uit Mierlo en uit de regio welkom in de Kunstzaal om op een andere manier kennis te maken met de medewerkers van Bibliotheek Dommeldal.

Bibliotheek Dommeldal meldt bij wijze van toelichting over de expositie: ‘Naast het werk in de Bibliotheek, hebben veel teamleden nog een andere passie. Zo zijn er onder het personeel veel tuinliefhebbers en culinaire experts te vinden. Ook wordt er in de vrije tijd veel gereisd, gewandeld, gedanst, gezongen en gestudeerd. Negen medewerkers, met een creatieve vrijetijdsbesteding, willen nu graag die kant van zichzelf laten zien. Zij exposeren in de zomer hun werkstukken in de Kunstzaal.
Vanwege de diversiteit is het aansprekend voor een breed publiek: schilderijen, foto’s, beelden, textiele werken en sieraden en twee prachtige poppenhuizen.’

Kunstzaal Dommeldal in Mierlo is onderdeel van Bibliotheek Dommeldal. Er worden regelmatig wisselende exposities georganiseerd. De afgelopen jaren werd in deze ruimte werk getoond van zowel professionele als semiprofessionele kunstenaars uit voornamelijk de regio Dommeldal.