Belangrijke mededeling: Bibliotheekblad gaat hybride

Belangrijke mededeling voor abonnees van Bibliotheekblad (magazine)

Hybride … het is een term die we de afgelopen jaar jaren meer zijn gaan horen. In relatie tot werk, maar ook wat uitgeven betreft. Steeds meer bladen verschijnen in hybride vorm: fysiek én digitaal. In 2024 zet Bibliotheekblad de stap naar hybride. U ontvangt het blad volgend jaar zoals gebruikelijk negen keer, maar dan vijf keer in uw mailbox en vier keer in de good old brievenbus.

Voordeel?
Naast dat we de afname van meerdere abonnementen voordeliger hebben gemaakt, kunt u de digitale bladen lezen wanneer u maar wilt, op welk device dan ook, en deze zijn dynamisch en modern vormgegeven. De artikelen bevatten links naar meer informatie – bronnen, websites, blogs, vlogs, video’s, podcasts et cetera. Dit geeft onze redacteuren en vakgenoten de mogelijkheid om hun bijdragen nog grondiger te documenteren en u nog beter en breder te informeren.
Bovendien is er, zeker door het thuiswerken, meer behoefte ontstaan aan het plaatsonafhankelijk (online) lezen van Bibliotheekblad. Uit ons lezersonderzoek bleek dat 84,7% van de ruim 150 respondenten Bibliotheekblad graag digitaal wil lezen. Met deze stap gaat Bibliotheekblad dus mee in de digitale transformatie waar de sector zich volop in bevindt.
Maar Bibliotheekblad gelooft ook nog steeds in papier, in het fysiek zichtbaar zijn door simpelweg op koffietafel, bureau of aanrechtblad te liggen. Daarom eens per kwartaal ook een papieren magazine. Samen met de website, onze socialemediakanalen op LinkedIn, X (voormalig Twitter), Facebook en onze nieuwsbrief is Bibliotheekblad klaar voor 2024!

Belangrijk: geef uw e-mailadres door!
Het is belangrijk dat u uw e-mailadres aan ons doorgeeft. Dat kan op digitaal@bibliotheekblad.nl. Dit moet het mailadres zijn van de persoon op wiens naam het abonnement is afgesloten. Algemene mailadressen als factuur@ bibliotheekx.nl of info@bibliotheekx.nl kunnen niet gebruikt worden. Het moet een mailadres zijn met de naam van de abonnementhouder erin. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, of een ander mailadres willen opgeven, mail dan ook naar digitaal@bibliotheekblad.nl

Nieuwe abonnementsmodellen
Wij zullen per 2024 een aantal veranderingen doorvoeren zodat het interessanter en goedkoper wordt om meerdere abonnementen per bibliotheek af te sluiten. Uw digitale abonnement is namelijk persoonlijk. Het is niet mogelijk om het digitale blad aan een collega door te sturen.
In de tabel hieronder vindt u de nieuwe abonnementsmodellen.
Wilt u een andere abonnementsvorm afsluiten? Ga dan naar bibliotheekblad.nl/abonneren of bel Abonnementenland: +31(0)251-25 79 24

Abonnementsprijzen 2024 Bibliotheekblad hybride editie

Aantal abonnementenInclusiefKosten per abonnement NederlandKosten per abonnement België
1 persoonlijk Abonnement•5x digitaal nummer
€239,95€258,95
2- 5 persoonlijke abonnementen•5x digitaal nummer
•7,5% korting op cursussen van GO Opleidingen
•7,5% korting op activiteiten van Bibliotheekblad
€229,95 per abonnement€248,95 per abonnement
6-10 persoonlijke abonnementen•5x digitaal nummer4x print nummer
•10% korting op activiteiten van Bibliotheekblad
•Grote teddybeer (2 meter) beer voor op de kinderafdeling.
€219,95 per abonnement€238,95 per abonnement
11-25 persoonlijke abonnementen•5x digitaal nummer
•12,5% korting op activiteiten van Bibliotheekblad
•Grote teddybeer (2 meter) beer voor op de kinderafdeling.
•Speelkleed voor op de kinderafdeling
€209,95 per abonnement€228,95 per abonnement
26-50 persoonlijke abonnementen•5x digitaal nummer
•15% korting op activiteiten van Bibliotheekblad
•Grote teddybeer ( 2 meter) beer voor op de kinderafdeling.
•Speelkleed voor op de kinderafdeling
•Exclusieve rondleiding voor 20 personen door schrijver Jeroen Windmeijer door Leiden.
199,95 per abonnement€218,95 per abonnement

Download deze informatie als PDF-bestand