Bibliotheca en Tracs Systems smeden strategische alliantie in Nederland en België

Gesponsorde bijdrage. Deze valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Bibliotheca is verheugd haar strategische partnerschap met Tracs Systems te onthullen, als haar nieuwe verkoop-, distributie- en servicepartner voor Nederland en België. Dit markeert een belangrijke mijlpaal in onze toewijding om de markten van Nederland en België te bedienen. Tracs Systems heeft meer dan twee decennia aan expertise op het gebied van openbare bibliotheken en staat bekend als de belangrijkste aanbieder van digitale bibliotheekdiensten en betalingssystemen. Met een gezamenlijke klantenkring van meer dan 300 bibliotheken in België, Nederland en Duitsland, die al gemeenschappelijk worden bediend door de twee bedrijven, hebben Bibliotheca en Tracs Systems consequent een uitstekende servicekwaliteit geleverd.

Door deze synergetische alliantie beloven we ongeëvenaarde service-excellentie, innovatie en op maat gemaakte oplossingen te bieden aan de Nederlandse en Belgische markten. Onze klanten zullen genieten van een verbeterd pakket aan diensten en een naadloze, allesomvattende klantbeleving. In het hart van onze missie ligt een vastberaden toewijding om de behoeften van onze klanten boven alles te stellen.

Wees gerust, uw bestaande contracten en diensten blijven ongewijzigd en zullen met de grootste zorg worden geleverd. Mocht u verdere informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw lokale vertegenwoordiger. Bovendien organiseren we gepersonaliseerde gezamenlijke informatiesessies met onze gewaardeerde klanten om dieper in te gaan op deze opwindende samenwerking.

Over Bibliotheca
Bibliotheca is toegewijd aan de ontwikkeling van innovatieve technologieën en bibliotheekbeheer oplossingen die helpen bibliotheken over de hele wereld te ondersteunen en te laten groeien. Bibliotheca herdenkt hoe bibliotheken functioneren, met geïntegreerde technologie om mensen van alle soorten te inspireren en te verrassen, waar ze zich ook bevinden: thuis, onderweg of binnen de bibliotheekmuren.
Bibliotheca heeft kantoren in 21 landen en verkoopkanaalpartners op alle vijf continenten, samenwerkend met meer dan 30.000 bibliotheken om de bibliotheekervaring – fysiek en digitaal – naadloos, intuïtief en inclusief te maken.

Over Tracs
Tracs Systems ontzorgt het publieke IT domein van meer dan 300 Belgische, Nederlandse en Duitse bibliotheken met eigen soft- en hardware oplossingen in de cloud. Ons customer service team ademt IT maar spreekt de taal van de bibliotheek.