Bibliotheek Oldenzaal verrast met cheque

Afgelopen dinsdag werd de bibliotheek aangenaam verrast met een cheque ter waarde van €1500. De cheque was afkomstig van alle bedrijven die hebben meegewerkt aan de verbouwing en realisatie van de bibliotheek. Interim-directeur Anke Bruggeman nam deze cheque in ontvangst. Het bedrag is bedoeld voor de nog te realiseren patio. De bedrijven sponsoren hiermee graag de bibliotheek en de Oldenzaalse gemeenschap ter ondersteuning voor de realisatie van dit project.

Op dit moment is de patio nog niet ingericht, maar de bibliotheek heeft hier al mooie plannen voor. Bibliotheek Oldenzaal hoopt dat de inrichting van de patio in de loop van dit jaar gerealiseerd wordt, waar activiteiten voor jong en oud aangeboden kunnen worden.