Bibliotheekcollecties: verkennen, verbinden, verrijken (21 november)

Is jouw bibliotheekorganisatie van plan een projectvoorstel in te dienen voor de programmalijn ‘Verbonden digitaal erfgoed’ van Stichting Pica? Kom dan naar deze informatieve bijeenkomst, op 21 november bij de KB van 13.30-17.00 uur) waar alle details worden besproken.

De pilotfase van de programmalijn ‘Verbonden digitaal erfgoed’ van Stichting Pica is in juni 2023 afgerond en heeft ertoe geleid dat de programmalijn een vast onderdeel van het aanbod van de Stichting Pica is geworden.
Dit betekent dat erfgoedorganisaties met digitale bibliotheekcollecties projectvoorstellen kunnen indienen. Acht sprekers brengen je deze middag verder met het geven van inspiratie, het delen van kennis en hoe je op een laagdrempelige manier een aanvraag kan indienen voor het verkennen, verbinden en verrijken van digitale bibliotheekcollecties.

Wil je deze bijeenkomst bijwonen? Meld je dan HIER aan.

13.30 -13.40 uur Welkomstwoord

Lily Knibbeler, bestuurslid Stichting Pica en Algemeen directeur KB |nationale bibliotheek

13.40 – 13.45 Programmalijn Verbonden digitaal erfgoed

Videopresentatie