Kidsweek ‘Ontdek je BIEB special’ feestelijk gelanceerd

Op vrijdagmiddag 9 december vond in Bibliotheek Beverwijk de feestelijke lancering plaars van de Kidsweek Ontdek je BIEB special. Op de lanceerparty, geopend door Kinder(bibliotheek)directeur Maura, konden kinderen dansen op een glow in the dark silent disco party met kinderchampagne. Alle gasten van de party ontvingen een eerste exemplaar van de Kidsweek special vol ontdektips voor in de bibliotheek.

Probiblio produceerde in samenwerking met Kidsweek en bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland de ‘Ontdek je BIEB special’ voor kinderen van 7-12 jaar. Deze tijdloze Kidsweek special kunnen bibliotheken heel 2023 uitdelen om kinderen te laten ontdekken welke coole dingen de bibliotheek te bieden heeft.In 12 pagina’s fullcolour introduceert Kinderdirecteur Maura deze heerlijke lees-, ontdek- en doe-krant vol opschepperijen en ontdekkingen over jouw eigen bibliotheekvloer. Met tips van toppers van leesconsulenten, QR-codes met leestips van kinderen, strips, biebmoppen, kijkplaten en woordzoekers, interviews met kinderboekenmakers en veel meer.

Bibliotheken kunnen special lokaal inzetten
Vanaf de lanceerparty kan elke bibliotheek goede sier maken met deze special: om uit te delen in de bibliotheek, op scholen, in vakanties of bij de programmering. Eigen informatie kan eraan toegevoegd worden. De special wordt in januari ook uitgedeeld bij Voedselbanken in Noord-Holland.
De huidige oplage is bijna uitverkocht, maar bij voldoende aanvraag zal de special worden bijgedrukt.

Meer informatie
Bestel nu de Kidsweek ‘Ontdek je BIEB special’ voor jouw bibliotheek! | Probiblio
Neem contact op met Probiblio: Karen Bertrams, adviseur programmering, kbertrams@probiblio.nl