Probiblio organiseert Netwerkbijeenkomst Zuid-Holland (8 oktober)

Op vrijdag 8 oktober 2021 vindt de 3e provinciale netwerkbijeenkomst voor bibliotheken plaats. Een dag voor bibliotheekdirecteuren, hun lokale partners en ieder ander die betrokken is bij het openbaar bibliotheekwerk in Zuid-Holland. Dit jaar wordt de netwerkbijeenkomst als interactieve livestream georganiseerd. De livestream start om 10.30 uur en duurt tot uiterlijk 12.00 uur.

In Madurodam ontvangt presentator Joost Hoebink gasten aan zijn tafel, live dan wel via video. Gedeputeerde Frederik Zevenbergen, bibliotheekdirecteuren en hun wethouders gaan met elkaar in gesprek over de bibliotheek in een multifunctionele organisatie of multifunctionele accommodatie.. Via video’s geven ook stedenbouwkundige Andries Geerse en architect Aat Vos (o.v.b.) hun frisse kijk. Deelnemers volgen de gesprekken via een live verbinding en worden uitgenodigd te reageren en vragen te stellen.

Meer informatie is HIER te vinden.
Aanmelden kan HIER. (Deelname is kosteloos.)