Bibliotheekplaza gaat digitaal op 27 oktober

Probiblio meldt dat gezien de laatste COVID-19 ontwikkelingen het georganiseerde congres ‘Bibliotheekplaza’ op dinsdag 27 oktober wordt vervangen door een digitale editie. De aangekondigde onderdelen blijven voor een groot deel in tact.

Er zijn thematische sessies (van onder andere worstenmaker Samuel Levie en ‘collaboratologist’ Rosi Dhaenens) en presentaties van sprekers van buiten de branche zoals bergbeklimmer Melvin Redeke en bioloog Patrick van Veen. Dit alles gepresenteerd door Aldith Hunkar. Ook zijn er nabesprekingen met de sprekers en een creatieve doe-sessie met de Visuele Verbinders.

Voor alle deelnemers geldt dezelfde prijs van 79 euro. Meld je vóór 16 oktober aan via bibliotheekplaza.nl.