Webinar ‘Rust in je hoofd’, 18 januari 2021

Op 18 januari 2021 organiseert de VOB samen met LIJV het webinar ‘Rust in je hoofd’ voor bibliotheekmedewerkers om beter inzicht te krijgen ‘in hoe je beter tot rust kunt komen en energiek kunt blijven’.

De VOB meldt over het webinar: ‘Er verandert veel, de bibliotheek van gisteren en van morgen werken helemaal anders. Misschien denkt je medewerker: hoe ziet mijn werk er straks uit?, kan ik het allemaal bolwerken?. Ook de coronatijd vraagt veel. Dat allemaal kan zorgen voor onrust in het hoofd.’ Het webinar ‘Rust in je hoofd’ leert de deelnemer dat een betere focus, een hogere efficiëntie en meer creativiteit oplevert en deelnemers gaan op zoek naar eigen individuele verbeterpunten.

Het webinar vindt plaats op maandag 18 januari om 16.00 uur en duurt ongeveer 45 minuten. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Voor meer informatie en aanmelden, zie de VOB-website.