Bibliotheek Nijkerk winnaar speelkleedactie

Danny Pennings (links) en Meta Dekker tijdens de overhandiging van het speelkleed. Foto door Harry Koelewijn.

(Gesponsorde bijdrage)

In samenwerking met KidZ ImpulZ organiseerde Bibliotheekblad een Doe mee & Winactie waarmee een speelkleed voor de bibliotheek gewonnen kon worden. De winnaar is Bibliotheek Nijkerk geworden.

KidZ ImpulZ reikte het speelkleed uit aan Meta Dekker, bibliothecaris en medewerker Taalhuis en VoorleesExpress tijdens het Mamacafé dat Meta organiseert. Ook bijzonder: zij werd aangemeld door collega Danny Pennings die vond dat Meta in het zonnetje gezet moest worden.

KidZ Impulz geeft tot 31 december 2021 10% korting aan bibliotheken op alle speelkleden én shoppers. Gebruik daarvoor de actiecode : BiebKidz.21
Bestellen kan hier.