Doe mee en win een speelkleed voor jouw Bibliotheek

(Gesponsorde bijdrage)

KidZ ImpulZ, is een Nederlands bedrijf dat al bijna vijftien jaar bestaat en dat in Nederland lifestyle artikelen maakt voor baby’s, dreumesen en peuters. Het bedrijf maakt onder andere opvouwbare dikke speelkleden. Deze speelkleden worden regelmatig besteld door bibliotheken voor de voorleeshoek of voor voorleessessies. De speelkleden zijn gemaakt van nylon en daardoor gemakkelijk afneembaar, en na het leesuurtje vouw je ze makkelijk op en steek je ze in de speciale shopper, een handige tas om een speelkleed in op te bergen of mee te nemen. Ook is het mogelijk om de naam van de bibliotheek (of een andere tekst) op het kleed te laten borduren.

Bibliotheekblad mag van KidZ ImpulZ één speelkleed (large (1.40 x 2 meter) met opbergtas (maat met shopper XXL) weggeven aan een bibliotheek. Wil je hier voor in aanmerking komen? Mail dan je mailadres, de gegevens van de bibliotheekvestiging, de gewenste kleur én de reden waarom je dit kleed graag in je vestiging zou willen hebben. Doe dit voor maandag 8 november, en wellicht heeft jouw bibliotheek het speelkleed voor de feestdagen nog in huis. Mail onder vermelding van Lezersactie Bibliotheekblad naar: info@kidzimpulz.nl

Meer informatie is te vinden op: kidzimpulz.nl