3 oktober 2022: Bijeenkomst community librarian netwerk

Foto: Shutterstock

Op maandag 3 oktober 2022 is er een nieuwe bijeenkomst voor het Community Librarian Netwerk. Het thema van deze bijeenkomst: dat ben jij zelf! De community librarian als instruMENS. We gaan aan de slag met leren en ontwikkelen als community librarian en nemen je mee in een interactieve middag waarin we meer inzicht krijgen in de drijfveren en motivaties van ons handelen. welk menstype ben je, welke persoonlijkheid heb je en hoe zet je dat effectief in? Wat kan ons dat leren over goed samenwerken met andere collega’s in de bibliotheek? En hoe groei jij verder?
Tijdens de bijeenkomst gaan we onder andere in op de belemmeringen die we zelf meemaken in het werken als community librarian.

Kom naar Utrecht, ontmoet collega community librarians uit andere bibliotheken, doe inspiratie op en deel kennis, vragen en ervaringen met elkaar.
Het volledige programma zullen we na de zomer met jullie delen, maar houd maandag 3 oktober vast vrij. We binnen de middag om 13.00 uur en ronden af natuurlijk af met een gezellig drankje om 16.30 uur. Meld je nu aan en laat je inspireren door een speciaal opgezet programma voor, door en over jou!

Datum: 3 oktober 2022
Plek: de Kargadoor, Oudegracht 36 Utrecht