Bibliotheek De tweede verdieping heeft een nieuwe naam

(Video onder bericht)

Bibliotheek De tweede verdieping heeft een nieuwe naam, een nieuw logo én een nieuwe website. Na het eerste deel van de verbouwing van het Stadshuis opent de bibliotheek op donderdag 13 juni haar deuren weer. In een geheel nieuw jasje! Voortaan is de naam: de Bibliotheek Nieuwegein.

Je vindt de bibliotheek immers niet meer alleen op de tweede verdieping van het Stadshuis, maar verspreid over het gebouw. Bij de nieuwe naam en look hoort ook een nieuwe website. Die ging deze week live. Wethouder John van Engelen kwam de website officieel openen en proosten met directeur Roel Zuidhof.

Wethouder John van Engelen over de website: “Ik heb net de website mogen bekijken en ik ben echt onder de indruk van de toegankelijke wijze waarop die gecreëerd is. Elk jaar nemen de aantallen toe van mensen die de bibliotheek weten te vinden en met zo’n goede website zal dat zeker zo doorgaan. Ik ben erg onder de indruk en ik verwacht er veel van!”

Organisaties die je nu in het Stadshuis kunt vinden zijn: de Bibliotheek Nieuwegein, VrijwilligersHuis en Movactor (Servicepunt). In juli komen ook KunstGein, Burgerzaken, Geynwijs, Woonloket en Werk en Inkomen Lekstroom (WIL) terug in het Stadshuis. Tenslotte komt in december het Consultatiebureau GGD naar het Stadshuis.

Neem hier een kijkje op de nieuwe website: bibliotheeknieuwegein.nl