Stem voor de Beste Bibliotheek 2023 van 2 oktober t/m 29 oktober

(Foto’s onder bericht)

Vijf geweldige bibliotheken zijn genomineerd om de Beste Bibliotheek van Nederland 2023 te worden. Stemt u mee? U kunt de filmpjes van de genomineerden hieronder bekijken en van maandag 2 oktober (9.00 uur) tot en met zondag 29 oktober (23.59 uur) op uw favoriete bibliotheek stemmen met de stemmodules op deze pagina. (Pas zichtbaar op 2 oktober, 9.00 uur).

Stemmen kan op DEZE PAGINA. Hier vindt u ook de presentatiefilmpjes van de vijf genomineerde bibliotheken. Ook vindt u hier uitleg over de stemprocedure en achtergronden van deze verkiezing.

Genomineerde bibliotheken:

•Barendrecht Carnisselande (de Bibliotheek AanZet).
•Huiskamer van Heteren (de Bibliotheek Gelderland Zuid).
•Katwijk Aan Zee Schelpendam (de Bibliotheek Katwijk).
•Purmerend (de Bibliotheek Waterland).
•Son en Breugel (de Bibliotheek Dommeldal).

Barendrecht Carnisselande (de Bibliotheek AanZet). Foto door MaartjeBrockbernd

Huiskamer van Heteren (de Bibliotheek Gelderland Zuid). Foto door Guido Roncken.

Katwijk Aan Zee Schelpendam (de Bibliotheek Katwijk). Foto door Melanie van Dijk.

Purmerend (de Bibliotheek Waterland). Foto door Els Broers.

Son en Breugel (de Bibliotheek Dommeldal). Foto door Wilma Klessens.