Bijeenkomst Community Librarian Netwerk (14 maart)

(Video’s onder bericht)

Op donderdag 14 maart reist het Community Librarian Netwerk naar Bibliotheek Schalkwijk in Haarlem. Het Meemaakpodium in de Bibliotheek Haarlem Schalkwijk is er voor alle inwoners van Schalkwijk: Dit zijn zowel lieve wijkbewoners als organisaties als onontdekte parels die in de Bibliotheek hun eerste stappen zetten alvorens zij uitvliegen naar grotere podia, musea en theaters in de stad.

Het Meemaakpodium herbergt vijftien community’s, de zogenoemde Meemakers. De volledige kunst-culturele programmering wordt door hen georganiseerd en gefaciliteerd. Naast het podium vind je er een muziekstudio en een wereldatelier. Graag laten wij jouw kennismaken met dit community-podium bij uitstek!

Op donderdag 14 maart neemt programmaker Mike Warners je mee op reis hoe het Meemaakpodium is ontstaan, stelt je voor aan enkele Meemaak-initiatieven en geeft je tips & tricks voor het opzetten voor het succesvol opstarten van een Meemaakpodium voor jouw Bibliotheek. Daarnaast maak je kennis met Bram Kraefft, die ooit als Meemaker is begonnen in de Bibliotheek en nu werkzaam is voor Team Participatie binnen de organisatie. Hij zal alles vertellen over zijn droom en hoe de Bibliotheek daaraan bijdraagt deze uit te laten komen.

Wat: Community librarian netwerkbijeenkomst
Wie: alle community librarians, buurtgerichte werkers en voor/door/met programmamakers van NL
Wanneer: donderdag 14 maart van 11:30-16:00 uur
Waar: Bibliotheek Schalkwijk, Fie Carelsenplein 2 te Haarlem
Kosten: Gratis
Aanmelden: via deze pagina. We zien je aanmelding graag vóór maandag 11 maart tegemoet.

11.30 uur Inloop
12.00 – 12.30 uur Welkom en introductie door Mike Warners
12.30 – 13.30 uur Syrische lunch + Bespreken thema’s aan tafel
13.30 – 14.00 uur Bram Kraefft vertelt over zijn Meemaakreis
14.30 – 15.00 uur Muzikale act + drankje/snack
15.00 – 15.30 uur Rondleiding door de bibliotheek door Mike en Bram
15.30 – 16.00 uur Afsluiting en borrel

Wil je meer informatie? Wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen of juist een collega toevoegen? Laat het ons weten via het Community Librarian Netwerk

Lees en bekijk hier alvast wat voor mooie initiatieven ze daar samen met hun community op touw zetten.