Conferentie ‘Van verborgen naar verbonden gebruikers’ (21 maart)

Save-the-Date – 1

(Video onder bericht)

De afgelopen twee jaar is er door negen bibliotheken en The Alignment House hard gewerkt aan The Third Space (TTS). Het begon als een reactie op COVID-19, toen bibliotheken van de ene op de andere dag het contact verloren met de inwoners. Een groep bibliotheken voelden de noodzaak om een hybride werkwijze te ontwikkelen, die ze dicht bij de gebruikers zou houden.

Inmiddels is The Third Space uitgegroeid tot iets veel groters. De hybride dienstverlening is daar zeker een onderdeel van, maar samen zijn ze erin geslaagd om door sociaal leren en participatief te ontwerpen veel dichter bij hun (nieuwe) gebruikers te komen en hen de programmering te bieden die ze willen en nodig hebben. Deze doelgroepen, die ooit voor hen verborgen waren, vinden via TTS hun weg terug naar de bibliotheek.

Op 21 maart 2024 willen de negen bibliotheken alles wat ze hebben gedaan, geleerd en gecreëerd delen in de conferentie: ‘Van verborgen naar verbonden gebruikers’. Deze zal plaatsvinden in de LocHal in Tilburg. Zet deze datum alvast in je agenda!

Wat gaan we doen tijdens het congres?
•We nemen je mee naar het gedachtegoed achter The Third Space
•We vertellen je alles over het ontwerpproces en hoe je zelf aan de slag kan met (gratis!) trainingsmateriaal
•Je leert welke impact The Third Space kan hebben op de eindgebruiker, de medewerker en de organisatie
•Je ontdekt alle do’s en don’t van het project
•Je bekijkt de prototypes die de afgelopen 2,5 jaar dankzij deze methodiek zijn ontwikkeld
•Je praat mee over de toekomstige kansen van The Third Space
•Netwerkborrel met mensen uit de sector

Kan via deze link. Op deze pagina vind je ook het programma

Kosten:
De kosten voor deze hele dag bedragen 50 euro. Dit is inclusief lunch en borrel.