Webinars door passend lezen in november / december 2020

Bibliotheekservice Passend Lezen geeft in 2020 een aantal gratis webinars. Op de pagina passendlezen.nl/relatiemanager staan alle Webinars met een aanmeldlink. De non-profitorganisatie Bibliotheekservice Passend Lezen, onderdeel van het stelsel van openbare bibliotheken, stelt zich ten doel om mensen met een leesbeperking toegang te geven tot de wereld van kennis en cultuur, om zo hun persoonlijke ontplooiing te stimuleren, hun maatschappelijke participatie en integratie te bevorderen en hun positie in de samenleving te verbeteren. Daarbij wordt nauw samengewerkt met Stichting Dedicon en de Christelijke Bibliotheek voor Blinden en Slechtzienden (CBB).

2 november 10:00 uur           Webinar: Ontdek alle mogelijkheden van Passend Lezen
12 november 12:00 uurWebinar: Ontdek hoe jouw cliënten kunnen blijven lezen
20 november 10:00 uurWebinar: Ontdek welke kranten en tijdschriften we bij Passend Lezen hebben en hoe je deze kan lezen
3 december 11:00 uur Webinar: Ontdek Superboek, wat bieden we bij Passend Lezen allemaal voor de jeugd