Inspiratiedag Digitale Literatuur (13 september)

Op dinsdag 13 september organiseert Bibliotheek LocHal een inspiratiedag over digitale literatuur. Volg workshops over digitale literatuur in de bibliotheek of in de klas. Schuif aan bij colleges door toponderzoekers over het ontstaan en de kenmerken van digitale literatuur, en het effect van virtual reality in het literatuuronderwijs. Neem deel aan het gesprek over de toekomst van digitale literatuur met enkele van de beste makers van ons land. Na deze dag ga je naar huis met volop ideeën om zelf met digitale literatuur aan de slag te gaan. Het programma komt later beschikbaar.

Deze dag maakt onderdeel uit van een meerjarig project van de Bibliotheek Midden-Brabant met een Innovatiesubsidie van de KB Nationale Bibliotheek.
Meld je aan voor de mailinglist en ontvang alle informatie.