1 december: Online sessie ‘Het abonnement van de toekomst’

Cubiss en BiSC organiseren op 1 december een online sessie over toekomstbestendige abonnementsvormen om nieuwe doelgroepen te bereiken.

BiSC is in samenwerking met de Utrechtse bibliotheken al bezig met de invulling en uitrol van nieuwe,duurzame abonnementsvormen. Zo gaat bibliotheek Eemland binnenkort van start met een pilot.

Beide organisaties organiseerden in juni reeds een sessie over dit onderwerp. In de sessie van 1 december wordt nog dieper ingegaan op het onderwerp en nemen de sprekers de deelnemers mee in hun ervaringen en resultaten.

Stefan de Bruin, Senior adviseur Innovatie bij BiSC, zal ingaan op de ontwikkelingen in Utrecht. Joris Haanstra, Manager Publieksdienstverlening bij bibliotheek Eemland, vertelt over hun pilot. Ook komt er een spreker van buiten de bibliotheekbranche voor nog meer inspiratie.

De sessie is bedoeld voor managers, controllers/financiële medewerkers, medewerkers afdeling Marketing & Communicatie en directeuren.

Tijd: Dinsdag 1 december van 09.30 tot 11.30 uur.

Aanmelden kan op de website van Cubiss.