Ontdek je BIEB special weer te bestellen

Rijnbrink, Probiblio en Kidsweek hebben gezamenlijk de ‘OntdekjeBIEBspecial’ ontwikkeld voor kinderen van 7-12 jaar. Met deze special kunnen kinderen op een leuke, interactieve en speelse manier ontdekken wat er in hun bibliotheek te beleven is. Bibliotheken kunnen deze special in heel 2024 gratis uitdelen aan kinderen (of aan hun (groot)ouders of verzorgers).

Naast de Ontdekjebiebspecial wordt een communicatietoolkit ontwikkeld. Hierbij komen ook programmatips. De special kan het hele jaar gebruikt worden en is een schat aan inspiratie voor kinderen om de bieb te ontdekken. De toolkit kun je HIER downloaden.

De Ontdek je bieb special kan besteld worden via dit formulier. Ze worden geleverd in bundels van 100 stuks. Hieronder kun je een inkijkexemplaar downloaden.