Ontvang een schrijver in jouw bibliotheek

Gesponsorde bijdrage. Deze valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Op Literom en Uittrekselbank vind je meer dan 200.000 recensies, samenvattingen en auteursartikelen. Allerlei middelen die helpen bij de voorbereiding van een leesclub. Ken jij zo’n enthousiaste leesclub die regelmatig bij elkaar komt bij jou in de bibliotheek? En lijkt het jou leuk om hen te verrassen met een boek en een bezoek van een auteur? Nomineer deze leesclub dan voor 15 juli!

Wat?
De winnende leesclub ontvangt voor ieder lid een boek en een bezoek van de schrijver! Met elkaar bespreken zij het boek met vragen die op de Uittrekselbank staan.

We hebben drie Nederlandse topauteurs met drie mooie titels waaruit een keuze gemaakt kan worden. Namelijk;

• Mark Stokmans – Land van Echo’s
  • Cobi van Baars – De Onbedoelden
  • Valentijn de Heer – Beste mevrouw Eva

Hoe?
Ken jij zo’n enthousiaste leesclub die elke maand bij elkaar komt bij jou in de bibliotheek? En lijkt het jou leuk om hen te verrassen met een boek en een bezoek van een auteur? Nomineer deze leesclub dan nu!

Laat ons weten waarom juist deze leesclub moet winnen en motiveer de keuze van het boek! Mail deze voor 15 juli naar marketing@nbdbiblion.nl.

Eind juli maken we de winnende leesclub bekend. We plannen dan met elkaar een geschikt moment in voor het komende najaar.