Oproep: bibliotheekleden gezocht voor de rubriek ‘Wat leest de bibliotheekbezoeker?’

Voor de rubriek Wat leest de Bibliotheekbezoeker? in Bibliotheekblad zijn we op zoek naar bibliotheekleden die het leuk vinden om een korte recensie over een geleend bibliotheekboek te schrijven. Ook wordt er een foto van de recensent met het betreffende boek geplaatst. Als de recensie gepubliceerd wordt, ontvangt de deelnemer na publicatie een boekenbon van €25. Wij hebben nog geen enkele man in deze rubriek gehad, dus heren… Maar dames zijn uiteraard ook welkom.

Mensen die al een keer een bijdrage geschreven hebben, medewerkers van uitgeverijen of medewerkers van bibliotheken zijn van deelname uitgesloten. En het kan even duren voor de bijdrage gepubliceerd wordt.

Interesse? Mail mij voor een uitgebreide instructie op menno.goosen@bibliotheekblad.nl

Hartelijke groeten,

Menno Goosen