Podcast De bieb is meer plaatst nieuwe afleveringen

Math Göbbels, maker van de podcast De bieb is meer heeft nieuwe afleveringen (42 en 43) geplaatst.

In aflevering 42 spreekt hij met Erik Boekesteijn van de Koninklijke Bibliotheek over de trends en ontwikkelingen tijdens het IFLA Congres in Rotterdam. We horen wat we kunnen leren van het buitenland, maar ook hoe het Nederlandse bibliotheek in het buitenland ervoor staat. Uiteraard gaat het over Artificial intelligence, maar vooral ook over IFLA 2024 in Dubai.

In aflevering 43 wordt met met vier congresgangers gesproken tijdens IFLA 2023 in Rotterdam. Allen gaan in op de brede diversiteit aan onderwerpen en thema’s die aan bod kwamen, zoals AI en alles wat te maken heeft met leesbevordering. Leren van het buitenland, maar ook samenzijn met een gemeenschap die soortgelijke waarden met elkaar deelt. Uiteraard gaat het over de discussie over de commotie rondom de organisatie van IFLA volgend jaar in Dubai.

Benieuwd naar de nieuwe afleveringen? Of een eerdere aflevering gemist? Via deze link kun je alle verschenen afleveringen beluisteren.