Probiblio maakt video ‘De bibliotheek: het hart van de stad’

De Gemeenteraadsverkiezingen 2022 komen eraan. Nú is het moment om lokale volksvertegenwoordigers en bestuurders te overtuigen van de onmisbare waarde van de bibliotheek voor hun gemeente. Er is nu een video die laat zien wat de rol is van bibliotheken in de gemeente en welke verantwoordelijkheid gemeentes hebben om te zorgen voor een robuuste bibliotheek.

Uit de SOOB en BOZH kwam het verzoek aan Probiblio om een video te maken die deze waarde duidelijk laat zien: door de enthousiaste bezoekers, gedreven medewerkers én betrokken bestuurders en experts aan het woord te laten. De video is tot stand gekomen in samenwerking met KopGroep bibliotheken, Bibliotheek Schiedam en Bibliotheek aan de Vliet.

De video is ook HIER te downloaden (Via We Transfer) zodat deze makkelijk deelbaar is.
Het hele bericht is HIER te vinden.