‘Superhelden’ verzamelen zich in De Nieuwe Bibliotheek

(Video onder de foto’s)

Op 30 december is De Nieuwe Bibliotheek in Almere voor een dag het hoofdkwartier voor alle helden van de stad. Een event om de wereld van comics te zien en te ervaren. Of je nu een doorgewinterde comic fan bent of een bijzondere dag wil beleven in de bieb. Iedereen is welkom! Een dag vol super gave activiteiten. Wat dacht je van: een lightsaber workshop, een workshop mangatekenen, levend-superhelden-stratego, live muziek, heldenfilms en meer. Het programma van 30 december is HIER te vinden.

Voordat het evenement van start gaat, dienden de superhelden zich op 6 december al te verzamelen. Zij kwamen op een spectaculaire manier tevoorschijn en abseilden van het dak van de bibliotheek. Zie de foto’s en video hieronder.