10 november: Cubiss Kennisdag ‘Impact’

Door Cubiss georganiseerde bijeenkomst over het creëren en delen van impact in het onderwijs.Cubiss meldt over de bijeenkomst: ‘In een tijd van ontlezing, digitalisering en een toenemende druk op het onderwijs, doen bibliotheken alles aan het creëren van impact. Maar welke impact wil of kun je creëren als bibliotheek? Hoe bereik je dit? Hoe leg je de verbinding met gezinnen, het onderwijs, de gemeente of het bedrijfsleven om zo te zorgen voor extra impact?

Om hier antwoord op te krijgen, staat de Cubiss Kennisdag op 10 november 2020 in het teken van impact. Aan de hand van inspirerende sprekers en praktijkvoorbeelden op het gebied van lees- en media-educatie, gaan we samen in gesprek over het creëren en delen van impact in het onderwijs. Want impact creëren doen we niet alleen, we doen het samen.’ De Kennisdag is dit jaar kleinschalig en aangepast; deelname voor maximaal 65 personen. Na de inleiding kunnen de deelnemers kiezen uit een van de zes verdiepende twee uur durende workshops. Brabantse, Limburgse of Utrechtse bibliotheken krijgen als eerste de mogelijkheid om aan te melden. Dit kan tot 18 september. Daarna is de inschrijving open voor iedereen.

Voor meer informatie, het volledige programma en aanmelden, zie de website van Cubiss.

Tijd: 11.00 – 15.00 uurLocatie: Seats2Meet Tilburg LocHal, Burgemeester Brokxlaan 1000, Tilburg
Kosten. € 75,00 p.p. (incl. lunch & borrel, excl. BTW) voor Brabantse, Limburgse en Utrechtse deelnemers. € 100,00 p.p. (incl. lunch & borrel, excl. BTW) voor overige deelnemers.