Nieuwe Veste kiest met Justspark voor innovatie en betrouwbaarheid (gesponserde bijdrage)

Gesponsorde bijdrage. Deze valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Nieuwe Veste heeft een volgende stap gezet in haar digitale strategie door een nieuwe samenwerking aan te gaan met Justspark voor de IT-infrastructuur. Onlangs ondertekenden Hilda Vliegenthart, directeur van Nieuwe Veste, en Goran Grcic, directeur van Justspark, het samenwerkingscontract dat voortkwam uit een Europese aanbesteding. Justspark scoorde hierbij hoog op kwaliteit en biedt een betrouwbare en veilige werk- en kantooromgeving.

De vernieuwing van de IT-infrastructuur is belangrijk voor Nieuwe Veste, dat dagelijks 2000 bezoekers ontvangt en diverse culturele ondernemers en verenigingen huisvest op haar locaties in Breda. De nieuwe infrastructuur omvat onder andere netwerkverbindingen, computerfaciliteiten, wifi-toegang en andere apparaten. Een veilige en goed functionerende infrastructuur is van groot belang voor de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening.

Binnenkort begint Justspark, IT-partner van Nieuwe Veste met het updaten en vervangen van de volledige IT-omgeving in de vestigingen van Nieuwe Veste. Dit houdt in dat alle verbindingen en apparaten optimaal zullen werken, goed beschermd zijn tegen cybercriminaliteit, en dat iedereen op een snelle en veilige manier gebruik kan blijven maken van de voorzieningen van Nieuwe Veste.
“We zijn blij met deze samenwerking,” aldus Hilda. “Met Justspark aan onze zijde kunnen we vertrouwen op een stabiele en veilige IT-infrastructuur die onze bezoekers de best mogelijke ervaring biedt.”

Goran voegt daaraan toe: “Het is fantastisch om samen te werken met een vooruitstrevende organisatie als Nieuwe Veste. Wij zijn er trots op hen te ondersteunen in hun digitale strategie en mee te helpen om hun bezoekers en ondernemers een moderne en veilige IT-omgeving te bieden.”
Nieuwe Veste kijkt uit naar een fijne samenwerking met Justspark en naar de vele voordelen die deze vernieuwde IT-infrastructuur brengt.

Over Nieuwe Veste
Breda enthousiast maken voor activiteiten op het gebied van taal, creativiteit en kunst. Dat is waar Nieuwe Veste voor staat. Want meedoen brengt mensen bij elkaar en maakt het leven mooier. Je bent nooit te oud of te jong. Meedoen maakt je een rijker mens. Goed voor jou en voor een kleurrijk en levendig Breda.

Over Justspark
Justspark zorgt voor slimme IT-oplossingen gewoon in mensentaal. Met meer dan 200 bibliotheekvestigingen die zij ondersteunt weet Justspark deze branche als geen ander te bedienen op IT-gebied. Ze staan bekend als een flexibele IT-club die doet wat ‘ie belooft: het bieden van slimme IT-oplossingen die met organisaties meegroeien en die 24/7 op de achtergrond doordraaien.