Doe mee en win een meertalig interactief prentenboek voor jouw bibliotheek

Gesponsorde bijdrage. Deze valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Ken jij ze al? De meertalige interactieve prentenboeken van uitgeverij LAPPA Books. Voor kinderen van 0-6 jaar. In jouw bibliotheek zal de vraag ook groot zijn naar meertalige en tweetalige (voorlees)boeken. We hoeven jou als professional natuurlijk niet te vertellen hoe belangrijk het is om bij een twee- of meertalige opvoeding aandacht te geven aan zowel de thuistaal als de nieuw te leren taal. Kinderen bij wie het spreken van de thuistaal wordt gestimuleerd pikken een nieuwe taal sneller op. Zowel in woord als begrip. Voorlezen en praten met het jonge kind spelen daarin een belangrijk rol.

Daarom zijn de prentenboeken van LAPPA hoegenaamd allemaal in zowel de thuistaal als de nieuw te leren taal uitgevoerd. In Nederland zijn dit het Nederlands + de thuistaal in één boek. Met interactieve vriendjesvragen en een woordenlijst. Dat betekent dat ook ouders die de tweede taal nog niet goed machtig zijn, baat hebben bij de prentenboeken van LAPPA.

Wil jij een boek winnen om daarmee letterlijk te voelen en te zien wat de mogelijkheden zijn van het (voor)lezen van tweetalige prentenboeken? Stuur dan voor 14 augustus een mail naar: info@lappabooks.nl met je naam, e-mailadres en de bibliotheek waar je voor werkt.

En wie weet ben jij een van de vijf gelukkigen, die een tweetalig, interactief LAPPA prentenboek wint. Winnaars krijgen van LAPPA Books International rechtstreeks bericht, zodat er afgesproken kan worden waar het boek naartoe mag. Je kunt een van de onderstaande boeken winnen:

9789464720020 LAPPA Little – de vier seizoenen Arabisch – NL (voor 0-3 jaar)
9789492731920 LAPPA Little – de dokter NL-Turks (voor 0-3 jaar)
9789492731142 Lappa in de dierentuin NL – Turks (voor 3-6 jaar)
9789492731098 Lappa en zijn vriendjes NL-Pools (voor 3- 6 jaar)
9789090364186 Lappa is verdrietig NL- Oekraïens (voor 3 – 6 jaar)

Meer informatie over de meertalige prentenboeken van LAPPA Books voor jouw (school)bibliotheek? Stuur een bericht naar info@lappabooks.nl en er wordt binnen 24 uur contact met je opgenomen.