Gratis workshop: Cyberveiligheid in bibliotheken (28 mei)

Foto: Shutterstock

In het kader van de mei maand security maand 2024 van KBenP, nodigen wij jou graag uit voor een workshop over cybersecurity in de bibliotheeksector georganiseerd samen met Bibliotheekblad. Samen met Bibliotheca en CyberAnt gaan we verschillende kanten van cybersecurity in bibliotheken belichten. Tijdens deze workshop zal ook een directeur van een grote bibliotheek in Nederland vertellen over haar ervaring met een hack in de bibliotheekwereld.

Deze workshop zal bestaan uit persoonlijke ervaringen met cyberaanvallen, tot aan strategieën voor een veiliger digitaal bestaan, en afsluitend met een Q&A met deskundigen. Sluit je aan bij onze deskundigen van Bibliotheca en Cyberant voor een middag vol inzichten en praktische tips.

Datum: 28 mei 2024
Locatie: Nijverheidsweg 16A, 3534AM Utrecht
Tijd: 15:00 – 17:00

Meld je via deze link aan voor deze gratis workshop.