Inspiratiedag Bredebieb Leesoffensief (18 mei)

Photo by Ben White on Unsplash

Het Bredebieb Leesoffensief project is een initiatief van The Alignment House waarbij we gezamenlijk met negen bibliotheken de leesvaardigheid en het leesplezier van jongeren vergroten. Samen met de medewerkers van de deelnemende bibliotheken ontwikkelen we een programmering voor en door jongeren.

Tijdens de online inspiratiedag komen de bibliotheken, partners en geïnteresseerden bij elkaar om de huidige staat van het project te bespreken alsmede een bredere discussie te hebben over hoe we lezen onder jongeren kunnen stimuleren. Wij hopen zo van elkaar te leren en gezamenlijk na te denken over manieren om de leesvaardigheid en het leesplezier onder jongeren te vergroten.

De inspiratie dag vindt digitaal plaats op 18 mei van 12.00 tot 17.00. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar m.stegeman@alignmenthouse.nl!

Download hieronder de flyer met alle informatie.