Jubileumcongres Jong Bibliotheek Netwerk (16 juni)

Op 16 juni 2022 organiseert het JBN een feestelijk congres in de OBA, Oosterdok. Hapjes, drankjes, ontmoeting en een heleboel inspirerende sprekers: het belooft een mooie dag te worden! Ben jij er ook bij? De dag zal in het teken staan van het samen bouwen aan de toekomst van de bibliotheek.

Het betreft een ochtend- en middagprogramma van 10.00-16.00 uur met afsluitende borrel. Na een plenair programma met inspirerende sprekers, volgen interessante deelsessies met allerlei workshops en lezingen. Houd de website en kanalen van het JBN goed in de gaten, want de komende tijd onthullen zij het volledige programma.

Enthousiast geworden en wil je dit niet missen? Er zijn plaatsen voor maximaal 250 deelnemers, dus meld je snel aan en verzeker jezelf van deelname. Vergeet dit vooral niet met collega’s te delen. Deelname is € 35,00 euro per persoon.

Datum: 16 juni 2022
Tijd: 10.00-16.00 uur
Locatie: Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA)