Nieuwe aflevering van podcast What the bieb?! staat online

(Video onder het bericht, laden kan even duren)

Sylvia Bakker en Norbert van Halderen zijn te gast in Den Haag. De mobiele studio staat in KB, Nationale Bibliotheek. Te gast is Mira Feticu, auteur van het boek “Geheugen, Geschiedenis, Beschaving: Lofzang op de Bibliotheek”. De tweede gast is Astrid Kraal, afdelingshoofd en netwerkmanager Bibliotheekstelsel, bij KB, Nationale Bibliotheek.

Mira en Astrid vertellen hun bijzondere (jeugd)herinneringen over de bibliotheek aan Norbert van Halderen en Sylvia Bakker. Mira beleeft een emotioneel moment als Norbert een stukje voorleest uit haar boek. Luister naar hun bijzondere gesprek met prachtige en soms hartverwarmende anekdotes. Over de liefde voor lezen. Over de taken van KB, Nationale Bibliotheek. En nog veel meer.

Alle afleveringen van What The Bieb?! Vind je HIER.