Nieuwe afleveringen podcast What the Bieb?! online

(Podcast onder bericht)

Twee bijzondere mensen te gast bij de podcast! What the Bieb?!
Opgenomen tijdens de opening van het OntdekLAB van Bibliotheek Waterland in Volendam.

Ze schelen een paar jaartjes, Wil Bosman (63) – teamleider en bedenker van veel activiteiten van het OntdekLAB – en Anne-Roos (10). Ze zijn allebei heel enthousiast over het OntdekLAB. Wil is apetrots dat zo veel kinderen aanwezig zijn bij de opening en dat iedereen positief reageert op het project. Anne-Roos roept kinderen en jongeren op om langs te komen in de bibliotheek, om kennis te maken met moderne technieken zoals de Baron van de Efteling bekijken met een VR-bril en het maken van je eigen animatie-filmpje met een iPad.

Sylvia Bakker (voorzitter Raad van Toezicht praat met Wil en Anne-Roos over het OntdekLAB, mini-robotjes die je kunstjes kunt laten doen, techniek, de bibliotheek (ook op school), James Bond en nog veel meer. Ook wethouder Vincent Tuijp kwam met zijn zoon langs.