Nieuwe algemeen directeur voor Bibliotheca / EMEA

Bibliotheca heeft Jim Hopwood benoemd als de nieuwe algemeen directeur van EMEA, met ingang van 3 juli 2023. Hopwood heeft sleutelposities bekleed bij zowel Bibliotheca als Hublet, en als adviseur van verschillende technologiebedrijven. Hopwood is een branche-expert in de bibliotheektechnologiemarkt.

Als Managing Director zal Hopwood de verantwoordelijkheid voor EMEA op zich nemen, direct toezicht houden op alle klantgerichte functies in de regio, en een centrale rol spelen bij het vormgeven van Bibliotheca’s strategie voor productontwikkeling, marketing en verkoopgeneratie . De benoeming markeert een herschikking naar een meer gedecentraliseerd gedecentraliseerd beheermodel, waardoor Bibliotheca goed kan inspelen op haar regionale klantenbestand.