Podcast Helden & Hordes Bibliotheek Zuid-Kennemerland

Helden & Hordes Life is een vijfdelige podcastreeks van Eddy Boom over weerbaarheid in crisistijd, in opdracht van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland.

In Helden & Hordes Life gaat Eddy Boom in gesprek met experts op het vlak van weerbaarheid. Ontdek hoe je niet alleen fysiek sterk blijft in tijden van crisis, maar ook hoe veranderingen kunnen leiden tot mentale, spirituele en emotionele groei.

Bibliotheek Zuid-Kennemerland meldt over de podcastreeks: ‘Corona, klimaatverandering en fake news. Ze veranderen ons leven. Veranderingen die niet alleen een wissel trekken op onze gezondheid, maar ook op onze gedachten en gevoelens. Hoe zorg je dat je in crisistijd niet kwetsbaarder wordt maar weerbaarder? Je hoort het in de speciale podcastreeks Helden & Hordes Life.’

In aflevering 1 Albert Sonnevelt, stress- en burn-outdeskundige, over ‘Het mentale lichaam’: hoe ga je om met stress in een wereld vol prikkels en veranderingen? In aflevering 2 Ralph Moorman over ‘Het fysieke lichaam’: hoe maak je goede keuzes als het om voeding en de hormoonbalans gaat?