Podcastmakers What the bieb en De bieb is meer met elkaar in gesprek

In aflevering 15 van What the bieb gaan Sylvia Bakker en Norbert van Halderen (directeur Bibliotheek Waterland) in gesprek met Math Göbbels, maker van de podcast De bieb is meer.

Math heeft het prima naar zijn zin bij What the Bieb?! – “De meest gezellige podcast van Nederland”, zoals hij zelf zegt. Sylvia, Norbert en Math gaan in gesprek over het huiskamergevoel van podcasts, geld besparen als je lid bent van de bibliotheek en hoe belangrijk het is om scholieren van het voortgezet onderwijs enthousiast te maken. Om boeken te lezen maar ook dat ze op de hoogte zijn van de activiteiten in de bieb. Zoals het Ontdeklab, de hele zomer geopend. Binnenkort zijn Sylvia en Norbert te gast in de podcast van Math.

Ook Math heeft onlangs een nieuwe podcast uitgebracht, deel 12. Hij gaat in gesprek met Judith Webber en Anita Koekoek over een ander perspectief op de inzet van mensen. Judith doet dit op basis van haar boek Ja zeggen, ja doen en Anita komt met voorbeelden uit de praktijk van openbare bibliotheken.

Hier vind je alle verschenen afleveringen van What the bieb.
Hier vind je alle verschenen afleveringen van De bieb is meer.