Animatievideo Beleidsplan Bibliotheek Midden-Brabant 2021 – 2024

Bibliotheek Midden-Brabant bracht een animatievideo uit om een indruk te bieden van de hoofdlijnen van haar beleidsplan. ‘Mensen ondersteunen en stimuleren in hun ontwikkeling en samen bouwen aan een betere samenleving. Dat is onze passie en professie. Wij inspireren Midden-Brabanders en Midden-Brabant om “verder te komen door verder te kijken”. De Bibliotheek wil de wereld van mensen groter maken. Alle Midden-Brabanders verdienen namelijk de kans hun talenten te ontplooien en moeten optimaal kunnen deelnemen aan de maatschappij. Kennis en verhalen zijn daarbij essentieel. De Bibliotheek is hierin volop in beweging,’ aldus de bibliotheek. De animatievideo geeft een indruk van de hoofdlijnen van het beleidsplan waarmee de bibliotheek dit wil bereiken.