Bibliotheek AanZet behaalt CBCT-certificering

Op 19 september was het feest bij Bibliotheek AanZet. Die dag vierde de organisatie dat het het kwaliteitscertificaat ontving van de CBCT – Certificeringsorganisatie Bibliotheekwerk, Cultuur en Taal.

Deze bevestigt hiermee dat Bibliotheek AanZet dagelijks goed werk levert van de juiste kwaliteit. Het CBCT vindt dat het maatschappelijk effect van AanZet groot is te noemen. “De bibliotheken van AanZet zijn stevig verankerd binnen de lokale gemeenschappen.” Ook noemen zij AanZet toekomstbestendig. “Een van de oudste bibliotheken in Nederland en toch permanent aan het innoveren. Hiermee toont AanZet aan dat zij de blik permanent naar buiten heeft gericht en kijkt wat nodig is om de dienstverlening ook in de toekomst relevant te laten zijn.” De certificering is vier jaar geldig.