Call for papers Informatie aan Zee 2021

VVBAD, de Vlaamse Vereniging voor Bibliotheek, Archief & Documentatie, doet een oproep om papers in te zenden voor het tweejaarlijks congres in Oostende: Informatie aan Zee dat gehouden wordt op op 14 en 15 oktober 2021.

Deze editie van Informatie aan Zee zal in het thema staan van verbinden. Het verbinden van mensen, organisaties en informatie. Dit zowel sectoraal als intersectoraal. Deze call for papers staat open voor diverse werkvormen en niveaus. Heb jij een boodschap met een verbindende factor, voor beginner of expert, die de informatiesector aanbelangt?

De organisatie ontvangt graag uiterlijk 31 januari 2021 jouw voorstel: een uitgewerkt abstract (maximaal een halve A4), met de naam van de voorgestelde spreker(s). Inzendingen kun je sturen naar Birgit Grootjans – birgit.grootjans@vvbad.be.

Foto: door Wasily op de Nederlandstalige Wikipedia