FlevoMeer Bibliotheek presenteert resultaten 2023 in factsheet

FlevoMeer Bibliotheek heeft de resultaten over 2023 in een factsheet gepresenteerd. Alle projecten en activiteiten stonden in het teken van maatschappelijke opgaven zoals De geletterde samenleving, Participatie in de informatiesamenleving, Een leven lang ontwikkelen en Dé Plek. FlevoMeer Bibliotheek omvat zeven bibliotheken in Flevoland.

Resultaten
Met 772.386 offline en online bezoekers, 3.885 activiteiten en een totaal ledenaantal van 65.582 is de bibliotheek trots op dit resultaat over het afgelopen jaar. De bezoekersaantallen namen met 12.6% toe ten opzichte van 2022. Met meer dan 20% extra websitebezoekers weten Flevolandse inwoners FlevoMeer ook online te vinden. Ook wordt een feloranje ‘BieBus’ingezet om de bibliotheek naar buiten te brengen.

Slecht te lezen? Download hieronder de factsheet als pdf.