Heel Nederland Leest: Joe Speedboot ook in makkelijke taal (bestel voor 12 juni)

Joe Speedboot, de roman van auteur Tommy Wieringa uit 2005, is door de CPNB gekozen als het centrale boek van de 19e editie van bibliotheekcampagne Heel Nederland Leest. (Zie eerder bericht HIER). Ook aan de minder vaardige lezers is gedacht. Uitgeverij Eenvoudig Communiceren maakte op verzoek van CPNB een makkelijk te lezen editie.

De bibliotheek is hét sociale ontmoetingspunt in de samenleving. Daarom wordt in november heel Nederland samengebracht met hetzelfde boek: Joe Speedboot van Tommy Wieringa. Geef dit heerlijke avontuur cadeau en trek nieuwe bezoekers. Zo maak jij van heel Nederland één grote leesclub en maakt Nederland kennis met jouw bibliotheek.

Ga voor alle informatie en het bestellen van de materialen naar bibliotheek.cpnb.nl/heel-nederland-leest-2024. De verschillende edities (waaronder de editie in makkelijke taal en een grootlettereditie) en alle campagnematerialen zijn tot en met 12 juni te bestellen.