Nieuwe aflevering van podcast What the bieb?! met Judith Koelemeijer staat online

(Video onder bericht)

Podcast What the bieb?! heeft een nieuwe aflevering online gezet. In de Bibliotheek Purmerend (onderdeel van de Bibliotheek Waterland) is Judith Koelemeijer te gast. Ze vertelt natuurlijk over de biografie die ze geschreven heeft over Etty Hillesum.

Het zijn spannende tijden voor Judith want met dit boek is ze genomineerd voor de Libris Geschiedenis Prijs. Vlak voor onze opname hoort Judith belangrijk nieuws. Sylvia Bakker en Norbert van Halderen vragen de schrijfster ook naar haar ervaringen met de bibliotheek, nu en vroeger. Toen Judith op school zat, had ze te maken met een “strenge bibliotheekmeneer”. Judith heeft ook een lezing gehouden in de bibliotheek, een perfecte match met het thema verhalen vertellen.

Alle afleveringen van What the bieb?! vind je HIER.