Nieuwe afleveringen van podcasts What the Bieb en De bieb is meer online

(Video onder bericht)

What the bieb (Bibliotheek Waterland) heeft twee nieuwe afleveringen online gezet, waaronder een videoaflevering (22, zie onder) die opgenomen is in de Artis Bibliotheek. Hier stap je de 19e eeuw binnen, de geschiedenis wordt tastbaar. In deze episode staat betovering centraal. Het gaat over de betovering van de fantastische ruimte, de betovering van de boeken en de betovering van de verhalen die Hans Mulder (conservator) en Alexander Reeuwijk (schrijver) erover vertellen. De enorme collectie is ook een inspiratiebron voor hun eigen boeken. Dus ga snel luisteren, naar een boeiend gesprek over literatuur, kunst en wetenschap. En een heel bijzondere brief van Charles Darwin. Aflevering 23 heeft als thema Podcasts.

Math Göbbels heeft inmiddels aflevering 25 van De bieb is meer online gezet met als thema De rol van de gemeente bij taalhuizen.

Alle afleveringen van What the bieb vind je HIER.
Alle afleveringen van de Bieb is meer vind je HIER.