Nieuwe bibliotheekpodcast: What the Bieb?!

Sylvia Bakker, voorzitter Raad van Toezicht van Bibliotheek Waterland, heeft samen met Norbert van Halderen, (directeur Bibliotheek Waterland) het initiatief genomen om een serie podcasts over de bibliotheeksector te maken waarin actuele- en maatschappelijke thema’s aan bod komen. De eerste aflevering van What the Bieb staat inmiddels online en is via Spotify te beluisteren. De podcast zal twee keer per maand online gezet worden. De podcasts zullen ook op de website van Bibliotheekblad geplaatst worden. Hieronder vindt u de eerste. Alle afleveringen worden tzt HIER geplaatst.

In een van de komende nummers van Bibliotheekblad leest u een interview met de initiatiefnemers. In de eerste aflevering spreken Sylvia en Norbert met Chantal Trigallez (directeur Westfriese Bibliotheken), Paula Orme (medewerker marketing communicatie en programmamaakster) en Christel Ruiter, medewerker financiële administratie die al 44 jaar voor de bibliotheek werkt.

Hieronder kunt u de podcast beluisteren: