Nieuwe podcasts What the bieb?! en De bieb is meer online

(Video onder bericht)

Benieuwd naar hoe het ooit begon met Boekstart en de Bibliotheek op school? Wat kunnen we leren van de successen en wat ligt nog in het verschiet? Luister dan naar de podcast De bieb is meer (aflevering 31) van Math Göbbels met Adriaan Langendonk van Stichting Lezen en de Koninklijke Bibliotheek (KB), nationale bibliotheek.

Ook What the bieb?! heeft een nieuwe Podcast (aflevering 27) online gezet. Norbert van-Halderen en Sylvia Bakker gaan in gesprek met Lale Gül over haar bestseller en één van de meeste uitgeleende bibliotheekboeken in de afgelopen jaren, haar boek “Ik Ga Leven”. Lale vertelt hoe is het is om bekend te zijn, over haar nieuwe boek, haar column in Het Parool, hoe ze vroeger de bibliotheek bezocht en hoe belangrijk dat voor haar is geweest. “Als de bibliotheek er niet was, was ik nu iemand anders”.
We horen ook hoe het haar gelukt is om haar allereerste boek uit te geven. En dat ze humor niet uit het oog verliest als ze schrijft. Lale leest ook twee gedichten voor van een bekende Nederlandse cabaretier. We zijn trots op deze fantastische ambassadeur van de bibliotheek!

Alle afleveringen van De bieb is meer vind je HIER.
Alle afleveringen van What the bieb?! vind je HIER.