Nieuwe website voor Bibliotheek Forum Zoetermeer

De vernieuwde website van de bibliotheek Forum Zoetermeer is online. De bibliotheek wilde de website gebruiksvriendelijker en overzichtelijker te maken. Daarom zijn de websites forumzoetermeer.nl en volksuniversiteit-zoetermeer.nl volledig geïntegreerd in bibliotheek-zoetermeer.nl. Dat betekent dat alle activiteiten van de Forumpartners en het cursusaanbod van de Volksuniversiteit vanaf nu op de website van Bibliotheek Forum Zoetermeer te vinden is.
Alle activiteiten en spreekuren zijn terug te vinden in de agenda, die nu nog beter te filteren is. Veel gestelde vragen zijn terug te vinden in het gedeelte van de klantenservice en de navigatie werkt intuïtiever.

Alle onderdelen uit de collectie zoals boeken, e-books, luisterboeken, films en muziek zijn ingedeeld op bijvoorbeeld genre’s of actuele thema’s. De jeugd en jongeren hebben een eigen plek waar je op leeftijd – 0-6 jaar, 6-12 jaar en 12-18 jaar – veel leestips kunt vinden. Alle materialen zijn te gratis te reserveren en de e-books en luisterboeken zijn te downloaden via de online Bibliotheek of met de online Bibliotheek app.