NOBB programmeert Young Adult Festival 2.0 (25 augustus)

Op vrijdagavond 25 augustus organiseert de Bibliotheek in samenwerking met het jongerenpanel opnieuw een Young Adult festival! Op deze zomeravond kun je tussen 19.00 en 22.00 uur meedoen aan de leukste, boekige activiteiten. Er is een panelgesprek en Q&A met BookTokkers en Bookstagrammers Chaya (@gitanareads), Billy (@billyleest), Aaron (@aaronleest) en Saraï (@boekhopper).

Workshops
Je kunt meedoen aan verschillende workshops, zoals een monogram maken met Kunst & Co, blackout poetry maken, illustreren met Vera Savelkouls, of je eigen boek uitgeven met Emmy van Ruijven (bekend van o.a. Supernerd). Heb je even tijd over? Dan kun je kraampjes bezoeken van onder andere Letters & Lights, TheDutchessReads en The Goddess Essentials. Ook kun je boeken kopen van Boekhandel Maashorst, bordspellen spelen van de Top 1 Toys, met vrienden een foto laten maken bij een #Booktok photobooth, losgaan in de silent disco en zijn er natuurlijk genoeg snacks!

Kaartjes
De inloop is vanaf 18.45 uur. We starten het programma om 19.00 uur. Je kunt je kaartje onder aan deze pagina kopen of in je lokale Bibliotheek (gemeenten Oss, Maashorst, Meierijstad en Bernheze). Met jouw bibliotheekpas of CJP-pas kost een kaartje maar €3,50. Een kaartje aan de deur op de avond zelf kost € 6,50.
Reserveren kan HIER.