Bibliotheek Goor weer geopend na verbouwing

De Bibliotheek in Goor is weer geopend, nadat deze een grondige opknapbeurt heeft ondergaan. In de Bibliotheek is er meer ruimte gemaakt voor het geven van workshops en cursussen. Bovendien komt er een gezamenlijke entree aan het plein in de Grotestraat en een leeshoek in een café-achtige setting. De vloer is compleet vervangen en de medewerkers hebben een andere werkruimte gekregen. Uiteraard hebben ook alle boekenkasten een plek gekregen.

Nog niet alle werkzaamheden zijn achter de rug. Zo zullen in de komende weken nieuwe balies geïnstalleerd worden voor de klantenservice, de uitlening en inname van boeken. Ook wordt er speciaal voor kinderen een kindertribune gebouwd.

Na bijna 44 jaar als zelfstandige organisatie, is de Puzzeltheek Hof van Twente onderdeel geworden van de Bibliotheek. Puzzelaars kunnen nu met hun Bibliotheekpas puzzels lenen in de Bibliotheek in Goor en Delden. Of een speciaal puzzelabonnement afsluiten voor €10,- per jaar.